fredag, november 21, 2008

Tålt ophold


Til Pia K og hele hendes slæng, yes. Kunne man ønske sig mere. Tænk, hvis der var en udløbsdato for tilstedeværelsen af uønskede elementer i Danmark, så vi kunne se enden på dette sorte menneskesyn. Tænk, hvis vi kunne tvinge Pia og Peter Skaarup med følge til at overnatte i lejr langt væk, tvinge dem til at meddele sig til politiet hver dag. Og tænk, hvis vi kunne gøre det i sikker forvisning om at deres klagesager ved landets domstole ikke ville føre til noget, før der var indgået udleveringsaftale med et land, far far away, der vil tage i mod DF's top. Jeg sidder her og bliver helt opstemt ved tanken.
Hvorfor henvise dem til Sandholmlejren, når de nu engang er her på tålt ophold?
Jo, fordi de udgør en klar og aktuel trussel mod min sundhed og Danmarks sikkerhed; de udtaler sig dagligt til landets medier på en sådan måde, at mit blodtryk kommer i kog, jeg føler mit liv og mit menneskesyn direkte truet af den konspiration mod Danmark, som DF's top helt klart gør sig skyldige i.
Jamen, de er jo ikke dømt for noget?
Næ næ; det er de ganske vist ikke (endnu), men jeg er helt overbevist om at de udgør en trussel mod danske interesser og helt konkret mod mit liv. Når nu min læge siger, at jeg skal passe på med blodtrykket, så må jeg jo tage passende forholdsregler. Og når nu FN's menneskerettighedskommision siger, at en række af de stramninger i lovgivningen, som DF har stået bag, truer Danmarks anseelse verden rundt og er på kant med menneskerettighederne, så må den sag da være afklaret.
Så ud i Sandholmlejren med P&P og igang med forhandlingerne med Nordkorea eller måske Saudiarabien, der har de i forvejen masser af typer, som Pia og Peter kan føle sig beslægtede med.
I'll be back

Ingen kommentarer: