søndag, april 30, 2006

Friværdi

Jeg elsker min friværdi og alt hvad den repræsenterer. Hvor morgen kysser jeg udvalgte mursten og klapper mosset i græsplænen i dyb respekt og taknemmelighed.
Tænk sig engang, ikke nok med at friværdien gerne sku sikre mig en nogenlunde pension, den gir mig også en helt ny omgangsform overfor venner og fremmede.
Nu behøver man ikke længere uddybe sin præsentation med at fortælle om job, børn eller interesser. Nu finder man straks ligesindede for en snak om friværdien, rentetilpasningslån, stoplån og spiselige mursten.
Snart blir det helt naturligt at præsentere sig som Henrik, 1,5 mil. med en tilvækst på 12% p.a., straks ved alle at man er en af de rigtige, en af dem, man kan kommunikere med om livets virkelige værdier; én der forstår ens eget sprog.
I'll be back